GRAFIKA
Wizytówki
Logo
Grafika na stronę WWW
COPYWRITING
Teksty na Blog
Artykuły
Teksty na stronę WWW

Kierowanie zagranicznym sklepem internetowym - odnieś sukces z InterSite!

Strona główna / Blog / Kierowanie zagranicznym sklepem internetowym - odnieś sukces z InterSite!

Przedsiębiorcy i właściciele sklepów internetowych pragnący w krótkim czasie zaistnieć na rynku międzynarodowym, często zwracają się do nas po porady i sugestie. Agencja Marketingowa InterSite może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w kreowaniu polskich marek celem zdobycia wysokiej pozycji przekładającej się na sukcesy za granicą. Sprawdźcie, na jakie elementy koniecznie trzeba zwracać uwagę, tworząc team odpowiedzialny za e - commerce w innych krajach!

Zarządzanie sklepem internetowym poza Polską - na czym się skupić?

Podstawa to szczegółowy i dobrze zorganizowany plan działania wraz z jasno określonym budżetem. Wiele zależy także od stopnia zgrania zespołu oraz relacji w nim panujących. Kluczową postacią w zarządzaniu zespołem jest Admin. Możesz być nim oczywiście Ty, ale istnieje także możliwość powierzenia tej funkcji jednemu z najbardziej zaufanych członków zespołu. Na każdy kraj, gdzie planujemy dotrzeć z ofertą, przydzielony powinien być jeden Admin. Druga sprawa - to odpowiednio skompletowany zespół. Liczba jego członków uzależniona jest od zasięgu działania sklepu, a także od zasobu towaru kierowanego na rynek, logistyki wraz z outsourcingiem. Istotne jest także stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników odpowiedzialnych za prosperowanie poszczególnych działów. Nacisk na zarządzanie kompetencjami przyniesie określone, pozytywne rezultaty, jeśli przykład pójdzie z góry.

Modele logistyczne w sklepie internetowym - poznaj je z InterSite!

Agencja Marketingowa InterSite prezentuje kilka modeli logistycznych, biorących pod uwagę budżety wraz z warunkami lokalowymi oraz zaawansowaniem technologicznym. Sprzedaż online przynosi szybki zysk w dużym stopniu dzięki posiadaniu własnego magazynu, choć z początku może się wydawać, że generowane koszty są zbyt wysokie. Czas jednak działa na korzyść. Można zdecydować się także na wynajem magazynu zewnętrznego, ale wtedy trzeba wziąć pod uwagę dodatkowe koszty oraz konieczność wydłużenia czasu przesyłki, jeśli pracujemy z zewnętrznymi dostawcami. Zjawisko tego typu to fullfilment. Z kolei dropshipping to współpraca z hurtowniami, gdzie zapłata za zamówione produkty pomniejszona jest o sklepową marżę.

Copyright © 2021 | INTERSITE
camerascreenlaptop-phone